Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Warm & Woolly...Christmas Trees



Δεν ξέρω που θα πάει αυτό...με τις κρεμάστρες, αλλά κάθε φορά που γυρίζω από το καθαριστήριο πια, τις κρατάω και σκέφτομαι...Είναι τάχα σπίτι; Μήπως είναι λουλούδι...ή ένα δέντρο...;
Ξανά!!
Ή ένα δέντρο; (...) για να δούμε...τεντώνω, λυγίζω, ισιώνω...τα-ταααα!!!
Τραγουδάω τώρα!!
Ω, έλατο, ω, έλατο, μ' αρέσεις πως μ' αρέσεις!
Έτσι, ξεκίνησε ένα καινούργιο d.i.y. και μια πηγή ιδεών από το μυαλό μου. Κρεμάστρες έχω ξαναντύσει πιο παλιά, με λινάτσα και λευκή γάζα, όταν είχα φτιάξει τους χαρταετούς.Τα δεντράκια μου όμως τα ήθελα πιο ζεστά, πιο χουχουλιάρικα, να θυμίζουν το κρύο του χειμώνα.
Ως γνωστόν, δεν πετάω τίποτε πια, με τη λογική πως κάποτε, με κάποιο τρόπο, θα χρησιμοποιηθεί.Αυτό τον καιρό όμως, δεν είχα κάποιο ύφασμα... εύκαιρο, εκτός από... τα σκουφιά μου;;;
Έχω ή μάλλον είχα, τρία άσπρα πλεχτά σκουφιά και έναν άσπρο πλεχτό μπερέ.Στο ένα σκουφί είχαν φύγει πόντοι, ενώ το άλλο μου ήταν στενό από το πλύσιμο και δεν το φορούσα. Μπορείτε να φανταστείτε τη χαρά μου!!!
¨Χαρές μου", αναφώνησα και στρώθηκα στη κατασκευή που μόλις γεννήθηκε, τραγουδώντας το "Ω, έλατο" για περισσότερη έμπνευση!!!


Επιστράτευσα τα σύνεργά μου και αφού φόρεσα, έκοψα ότι περίσσευε και έραψα τα σκουφιά στον σκελετό (κρεμάστρες) των δέντρων μου, σειρά είχε ο στολισμός τους. Λίγα ξύλινα κουμπάκια χειροτεχνίας, ασημένια κουδουνάκια, χάντρες, φιογκάκια & τα ξύλινα αστεράκια για κορυφή.
Τελικά έφτιαξα και ένα τρίτο δεντράκι με λινάτσα, που σε αυτό κόλλησα αστεροειδή  γλυκάνισο για στολίδια, για πιο φυσικό αποτέλεσμα.
Ίσιωσα το κάτω μέρος της κρεμάστρας και το κάλυψα με ταινία σε κυπαρισσί χρώμα.
Τόσο απλά, είχα τώρα τρία Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά δεντράκια, έτοιμα για...φύτεμα!!!


Η πρώτη βάση που έφτιαξα, ήταν ένα πήλινο γλαστράκι. Το έβαψα με ασημένιο σπρέι εδώ και εκεί, από πάνω, πάλι σκόρπια, έριξα μια στρώση χιονιού σε σπρέι και τέλος, αφού στέγνωσε, το πέρασα μα στερεωτικό.
Για τα άλλα δύο δεντράκια...χρησιμοποίησα δύο μικρές σαμπανιέρες!!!! (το καλοκαίρι τις γέμιζα με πάγο για τα τραπέζια) τώρα...θα γίνονταν βάσεις. (Τις είδα πάλι σε γνωστό πολυκατάστημα στην τιμή των 2,45 ευρώ).
Φυσικά, τις αναβάθμισα, αλλάζοντας τα χερούλια τους με πορσελάνινα πόμολα!!Ένα ζευγάρι που ήταν εφεδρικά από την βιβλιοθήκη της μικρής (εντάξει έχω άλλα δύο μην τρομάζεις), και ένα που είχα πάρει μαζί με τα άλλα για το "note holder" βιβλίο μου. Ευτυχώς ταίριαξαν γάντι!!!



Και επειδή ως γνωστόν, "όποιος έχει πολύ πιπέρι, ρίχνει και στα λάχανα", έτσι και εγώ ζωγράφισα και από ένα αστέρι με μπογιά μαυροπίνακα...(παίζω τώρα λέμε)...& έτοιμες οι βάσεις!!!!


Τώρα πάμε και στον πάγκο του κήπου μου. Ξέρετε, δίπλα στο αποθηκάκι...

Εδώ, έγινε η τελευταία πράξη της κατασκευής, που έγινε και με καθυστέρηση, αφού δεν έβρισκα πουθενά κλαριά έλατου ούτε και στη λαϊκή αγορά.
Στο τέλος παρήγγειλα από τον ανθοπώλη μου και μετά από μία εβδομάδα, επιτέλους τα είχα!! Αγόρασα και τα ειδικά πράσινα σφουγγάρια που χρησιμοποιούν για τις συνθέσεις λουλουδιών για να μπορώ να στερεώσω τα δεντράκια μου, αλλά και τα κλαδάκια από το έλατο γύρω από αυτά.
Μούσκεψα τα σφουγγάρια καλά με νερό, τα έβαλα το κάθε ένα ξεχωριστά μέσα στο "κασπό" του και κάρφωσα εκεί ένα-ένα τα κλαδιά.


Λίγα κουκουνάρια, κυπαρισσόμηλα, έτοιμα!!




Στο δεντράκι από λινάτσα, έβαλα γύρω του κλαδάκια από την ελιά μου που είναι γεμάτη καρπούς, κλαράκια φρέσκου δεντρολίβανου και ρίγανης, ενώ δύο ξύλα κανέλας συγκρατούν τρεις αποξηραμένες φέτες πορτοκαλιού.Νομίζω φαντάζεστε τα αρώματα που αναδύουν...
Αυτό το δεντράκι, έκλεψε την καρδιά της μανούλας μου και έφυγε αμέσως για να στολίσει την κουζίνα της.
Τα υπόλοιπα, περιμένουν παραλήπτη!!!




Σας άρεσε σαν ιδέα για να διακοσμήσετε το σπίτι σας;
Εννοείτε, πως και για δώρο, είναι ότι πρέπει για τους φίλους!! Χειροποίητο και από το σπίτι, με την προσωπική πινελιά του καθ' ενός... έχει άλλη αξία...δεν νομίζετε;

Αυτά προς το παρόν, πάω να πιάσω δουλειά στην κουζίνα μου τώρα...
Σειρά έχουν τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά!!

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!!
Φιλιά :)

Ε.Κ.

32 σχόλια:

  1. Τα δεντράκια σου Ελένη μου έγιναν άκρως χουχουλιάρικα και γεμάτα ζεστασιά, συναισθήματα που ταιριάζουν γάντι με την περίοδο των Χριστουγέννων!!! Αλλά και οι βάσεις που δημιούργησες δεν πάνε καθόλου πίσω!!!!
    Το δε πόμολο τάρανδος.... ♥♥♥
    Σίγουρα όποιος παραλάβει τα υπόλοιπα δύο θα ξετρελαθεί!!! Καλά γλυκομαγειρέματα :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω Δήμητρα, (να ξετρελαθούν), γιατί κάθε φορά που προσφέρω κάτι δικό μου, έχω ένα άγχος.
      'Οσο για τα πόμολα, το μάτι μου πέφτει πάντα στα ιδιαίτερα κομμάτια και είναι σκέτα στολίδια!!
      Ευχαριστώ και χαίρομαι που σου άρεσαν!!

      Φιλιά πολλά!!♥

      Διαγραφή
  2. Έχω χαζεψει Ελένη μου,τι όμορφα που τα εφτιαξες;Έδωσες μιας πολύ φυσική ζεστή χριστουγεννιάτικη παρουσία....ειναι ΟΝΕΙΡΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!
      Είπα να τα ζεστάνω λίγο την ατμόσφαιρα με τα ντυμένα δεντράκια!!:))

      Φιλιά και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  3. Οι ιδέες σου φανταστικές πρωτότυπες και καλοδουλεμένες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα!!!!!
      Καλές γιορτές να έχεις!!!

      Την καλησπέρα μου:))

      Διαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω τις φωτογραφίες σου που είναι κατευθείαν για περιόδικο, τα δεντράκια σου, τις βάσεις σου, την διακόσμηση σου ...όλα τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το περιοδικό το ρώτησες;;;χαχαχαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ πολύ πάντως Ελένη μου για τα καλά σου λόγια!!

      Καλό βράδυ να έχεις. Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. OMG!!!!!! Τι να πω... υπέροχα; λίγο... τα ζήλεψα; ΠΟΛΥ!!! Δεν τα περιγράφω, τα περιγράφεις τόσο καλά εσύ! Μπράβο βρε Ελένη μου για άλλη μιά φορά ... η καρδούλα μου ευχαριστιέται εικόνες κάθε φορά! Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην αντικρίσω κρεμάστρα τελικά Χριστίνα μου!!!χαχαχαχαχαχα
      Σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!

      Καλό σου βράδυ ♥ μου!!;)

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτικά τα δεντράκια σου και οι σαμπανιέρες έγιναν υπέροχες!!!!!!!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ-πολύ!!
      Καλώς ήρθατε κορίτσια, καλές γιορτές να έχουμε!!

      Καλό βράδυ! :))

      Διαγραφή
  7. Είναι τα πιο γλυκά, το πιο ζεστα και τα πιο έξυπνα δεντράκια που έχω δει! Η φαντασία κι η ανακύκλωση χέρι-χερι!
    Φυσικά και οι άπιαχτες βάσεις και όλο το σκηνικό με τα φυσικά κλαδιά είναι ονειρεμένα!
    Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις κατασκευές που τις χαίρομαι πολύ Νίκη μου!!!
      Όπως λες, συνδιασμός φαντασίας και ανακύκλωσης έχουν πάντα ένα νέο πρωτότυπο αποτέλεσμα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Εντυπωσιάστηκα !!!δε χρειαζεται να σχολιάσω για αλλη μια φορα τις πανεμορφες εικονες σου...τα δεντράκια υπέροχα μας έδωσες ιδεες...Χμ μου φαινεται θα αρχίσω να ψαχνω για υλικα!!ανετα αυτη την σύνθεση θα την χρησιμοποιούσα στο γιορτινό τραπ´εζι ,αποπνέει ζεστασιά ..περιμενουμε με αγωνία τα γλυκο μαγειρέματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν το ψάξιμο Μαρία μου!!
      Είναι εύκολη κατασκευή και ανάλογα την...ανακύκλωση που θα βρείς, βγαίνει και το αποτέλεσμα!!
      Και στο τραπέζι, έ; Δεν είναι κακή ιδέα!!;)

      Σε ευχαριστώ!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Αχ Ελένη μου!!! Τι θαύματα δημιούργησες παλι!!! Είναι παραμυθένια τα δεντράκια σου ως την τελευταία λεπτομέρειά τους! Φοβερή ιδέα για δώρο!!! Τα πομολάκια τάρανδοι θα συμφωνήσω με την Δήμητρα είναι λατρεμένα!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!
      Είμαι μέσα στο πνεύμα των ημερών Βέρα μου.
      Δώρα, δώρα, δώρα από το σπίτι με αγάπη!!!!

      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!!
      Καλό σου βράδυ & φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. Εχω μεινει αφωνη!!!!
    Ειναι το κατι αλλο ολα!!!
    Μα τετοια λεπτομερεια πια; Τα παντα εχουν μια λογικη σε αυτα που φτιαχνεις και εκπληρωνουν ολα εναν σκοπο. Τελεια, απλα τελεια"!!!!

    Θερμα συγχαρητηρια!
    Τα γλυκα θα τα δουμε;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωωω, Χρυσαυγή μου ευχαριστώ!!
      Ελπίζω να μη σε απογοητεύσω λέγοντάς σου, πως όλα είναι αυθόρμητα και πως απλά το ένα φέρνει το άλλο!! Έτσι, χωρίς πρόγραμμα!!!
      Θα δώ με τα γλυκά... κουραμπιέδες, μελομακάρονα και Χριστουγεννιάτικα κέικ φτιάχνω...τίποτα σπουδαίο...

      Φιλια, φιλιά, φιλιά και καλό υπόλοιπο Κυριακής :))

      Διαγραφή
  11. Ελένη μου έμεινα άφωνη!! Τι παραμυθένια πράγματα δημιούργησες πάλι!! Τι υπέροχες λεπτομέρειες!! Χουχουλιάρικα πανέμορφα δεντράκια με φανταστικές βάσεις, πομολάκια τάρανδοι, καταπληκτικές συνθέσεις, τι να αναφέρω και τι να αφήσω!! Καλή συνέχεια με τα γλυκά, Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Θάλεια μου!!
      Για άλλη μια φορά τα πόμολα, έκαναν τη διαφορά!!

      Την καλημέρα μου κορίτσι μου!!
      Φιλιά:))**

      Διαγραφή
  12. Πολλές ιδέες μας έδωσες,Ελενάκι...αυτές τις σαμπανιέρες ούτε που τις είχα προσέξει.Τα πόμολα έδωσαν άλλον αέρα στην κατασκευή .Αυτό το ταρανδοκερατοπόμολο όμως μου έκλεψε την καρδιά.Από πού το βρήκες;
    Την επόμενη φορά που θα χρειαστείς κλαδιά έλατου να μου πεις να σου στείλω.Εκεί που δουλεύω, έχει παντού!
    Και του χρόνου να είσαι γερή να φτιάξεις όμορφα δωράκια.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου οτι έχεις δίπλα σου ελατοδάσος να τρελαθώ!!!!!!!!
      Αλέκα μου σε ευχαριστώ... και μόνο η πρόθεσή σου... τα λέει όλα!!!!♥
      Τα πομολάκια με το κεφάλι ταράνδου (εσύ, πως το σκέφτηκες τέτοιο όνομα; ούτε η Μιραράκη με τα κοραλλο.....χαχαχαχαχα), τα είχα πάρει τον Οκτώβρη από τα zara 's home. Μακάρι να έχει ακόμα.

      Και πάλι ευχαριστώ για τις ευχές σου!!
      Να έχεις υγεία, ψυχική ηρεμία και να συνεχίσεις να δημιουργείς!!!!!!
      Φιλιά:))**

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφα!!! τι πρωτότυπα..!!! τα υφασματινα δεντρακια σου ...εξαιρετική ιδέα Ελένη μου με πόσο απλα υλικα μπορούμε να κανουμε υπέροχα πραγματα..να είσαι καλά και να περασεις με τους αγαπημενους σου χαρούμενε γιορτες.. καλώς σε βρήκα ελπίζω να τα λεμε... ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ..με υγεια και πολλα χαμόγελα..!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τόσο!!!!!! Με απλά υλικά, όπως είπες, αρκεί να έχουμε ηρεμία, για να έρθει και η έμπνευση που χρειάζεται!!!
      Καλές γιορτές, με υγεία εύχομαι στο σπιτικό σας!!!

      Καλά Χριστούγεννα!!
      Φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Δεν θα πρωτοτυπήσω, είναι πανέμορφα τα δεντράκια σου και πολύ rustic!! Υπέροχες ιδέες με απλά υλικά που όλοι μπορεί να έχουμε και να μην το ξέρουμε! Κλαδιά ελάτου κι εγώ ψάχνω και δε βρίσκω..μάλλον πρέπει να τα κάνω παραγγελία τελικά!
    Καλές γιορτές Ελένη μου, με υγεία και αγάπη!! Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου και σου εύχομαι μέσα απ την καρδιά μου το νέο έτος να σου φέρει ότι σου στέρησαν τα προηγούμενα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χαίρομαι που άρεσαν τόσο πολύ τα δεντράκια-ελατάκια μου!!!

      Καλές γιορτές σου εύχομαι και εγώ με την σειρά μου, με υγεία πάνω απ' όλα κοπέλα μου!!
      Σου στέλνω τις πιό γλυκές ευχές μου για υπέροχα, ζεστά και γεμάτα αγάπη Χριστούγεννα!!
      Χρόνια πολλά!!!!♥♥
      Φιλιά :))**

      Διαγραφή
  15. Ελένη καλώς σε βρήκα τί εκπληκτικές ιδέες!! Έχω ενθουσιαστεί !! Καλή Χρονιά εύχομα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αθηνά!!!!!
      Καλώς όρισες και σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!

      Φιλάκια:))**

      Διαγραφή