Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Inspired Coastal Decor



Η ιδέα για για να διακοσμήσω με αυτόν τον τρόπο τα diy γλαστράκια μου, ήταν αναπάντεχη.Καθώς βρισκόμουν στο μαγαζί μπροστά από τα είδη για μακέτες, έπεσε το βλέμμα μου στα βρύα ή λειχήνες που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία δέντρων, θάμνων και χωραφιών.
Τα χρώματά τους και το σχήμα τους, μου θύμισαν αμέσως τα  φύκια της θάλασσας (ίσως λόγω εποχής;) και συγκεκριμένα στο μυαλό μου, ήρθε μια πολύ παλιά εικόνα που είχα σαν παιδί.
Το κοφίνι του μπάρμπα Μήτσου του ψαρά. Με τους ολοζώντανους αχινούς μπλεγμένους με φύκια σαν σφουγγάρια στο σχήμα και με κοκκινωπό, κεραμιδί και μουσταρδί χρώμα, που ξημερώματα είχε μαζέψει και τριγυρνούσε από σπίτι σε σπίτι για να τους πουλήσει.
Θυμάμαι... καλοκαίρι, ο ήλιος να καίει το σύμπαν και εκείνος με το τεράστιο κοφίνι κάτω απ' την μασχάλη του, να περπατάει στους δρόμους με τις καφετιές πλαστικές σαγιονάρες (κατσαράκια τις έλεγαν τότε) και τα μπατζάκια του παντελονιού του γυρισμένα μέχρι την μέση της γάμπας και να φωνάζει:"ο αχινόοοοος!! Οι αχινοί πορπατάνεεεε... ζωντανοίιιιι"!!
Έβγαινε τότε η γιαγιά μου στην αυλή και τον καλούσε μέσα, κρατώντας μια γυάλινη κανάτα με παγωμένο νερό και ένα ποτήρι! Πάντα!! Και τότε, όσο εκείνος ξεδιψούσε τον λαιμό του, η γιαγιά μου διάλεγε αχινούς μεγάλους, μελαχρινούς και ξανθούς, που κάτω από τις αχτίδες του ήλιου έλαμπαν καθώς ακόμα κουνούσαν τα αγκάθια τους!!
Τους έβαζε σε μια εμαγιέ, μπεζ λεκανίτσα με μπλε ρίγα στο χείλος της και αυτοί, καθώς κουνούσαν τα αγκαθάκια τους, ακούγονταν!! Το θυμάμαι σαν τώρα...
Εγώ,  περιεργαζόμουν τα ασυνήθιστα κοκκινωπά φύκια που μύριζαν θάλασσα!!
Έμοιαζαν σαν αυτά τα βρύα που αγόρασα, μόνο που στις άκρες τους, είχαν και κάτι μικρά μπαλάκια που τα έσκαγα με τα δάχτυλά μου και τότε, έβγαινε μια σταγόνα θαλασσινού νερού, με ένα αλησμόνητο άρωμα...


Γυρνώντας λοιπόν στο σπίτι με τα βρύα (πωλούνται σε σακουλάκια, όπως βλέπετε στην κάτω φωτογραφία), χωρίς να το πολυσκεφτώ, γέμισα τα γλαστράκια μου.


Για να μην χρησιμοποιήσω μεγάλη ποσότητα, τσαλάκωσα μερικές σελίδες περιοδικών και με αυτές γέμισα το περισσότερο μέρος της κάθε γλάστρας. Σκέπασα τα χαρτιά με λίγα βρύα διαφορετικού χρώματος και ήταν έτοιμα να δεχθούν το όποιο διακοσμητικό υλικό είχα.


Όταν ήμουν στο Λονδίνο, εκτός από το αληθινό αερόφυτο που αγόρασα, είχα πάρει και μερικά πλαστικά, που όμως έμοιαζαν πολύ με τα αληθινά σε γκρενά χρώμα. Έβαλα ένα για δοκιμή για να δω αν ταιριάζει μέσα εκεί και αμέσως έδειξε σαν φυτό του βυθού!! Ή τουλάχιστον, με τα μάτια της φαντασίας μου, αυτό είδα!!


Στο άλλο πάλι γλαστράκι, το πιό μεγάλο, άφησα μόνο τα κοχύλια και έναν αστερία.

Εδώ, μέσα στο καβούκι του αχινού, είναι το αληθινό αερόφυτό μου, που μέχρι τώρα τα πάει καλά με την ανάπτυξή του στο σπίτι.
Χρειάζεται να το βουτάω μια φορά το μήνα σε ένα ποτήρι με νερό και αυτό είναι όλο.


Έχω αρχίσει σιγά-σιγά την καλοκαιρινή διακόσμηση του σπιτιού, αν και με αργούς ρυθμούς γιατί ο καιρός δεν βοηθάει καθόλου στην ψυχολογία, για να μην αναφέρω τις δουλειές που ξεφυτρώνουν κάθε μέρα...
Το τζάκι μου πάντως το στόλισα και τα γλαστράκια πήραν θέση στο τραπεζάκι του σαλονιού μαζί με κηροπήγια και λευκά κεριά και με ταξιδεύουν σε παραθαλάσσια μέρη, εξωτικά, εκεί που μυρίζει αλμύρα, ανακατεμένη με τα αρώματα των εξωτικών φρούτων.


Κάπως έτσι φαντάζομαι το διάκοσμο του σπιτιού για το φετινό καλοκαίρι, να θυμίζει παραλιακό σπίτι, με μια αύρα εξωτική... γιατί για να πάμε σε τέτοια μέρη... δύσκολο!! Πολύ δύσκολο!!!
Εσείς, στολίζετε το σπίτι σας σαν το μέρος που θα θέλατε να πάτε;

Καλό τριήμερο αγαπημένοι.
Να περνάτε καλά και να ονειρεύεστε...γιατί από Δευτέρα, μπαίνουμε στο καλοκαίρι!!

post signature

29 σχόλια:

  1. Ελένη μου ξετρελάθηκα με τη διακόσμησή σου!! Απίθανη η ιδέα σου!! Είναι πραγματικά σαν εικόνες του βυθού και ξεσηκώνουν τις αισθήσεις. Νομίζεις ότι θα μυρίσεις την αλμύρα!! Τα ψεύτικα αερόφυτα ταίριαξαν μια χαρά και το αληθινό είναι πανέμορφο!! Τα έχεις στολίσει όλα τόσο όμορφα που δεν χορταίνω να τα κοιτάζω!! Φιλάκια πολλά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, ναι, με τα ψεύτικα αερόφυτα έχω περισσότερες επιλογές Θάλεια μου στην διακόσμηση, αφού μοιάζουν με φυτά του βυθού αλλά και με εξωτικά!!
      Χαίρομαι που σου αρέσει μέχρι στιγμής η καλοκαιρινή μου διακόσμηση!!!

      Τα φιλιά μου!! ;**

      Διαγραφή
  2. Πραγματικα τι ωραια ιδέα και ποσο ομορφα τα εφτιαξες!

    Καλό Σαββατοκύριακο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία που τα προσάρμοσες όλα αυτά τα βρύα και τα φυτά θαλάσσης Ελένη μου Μια Ποσειδώνια πινελιά απο τα βάθη του ωκεανού.Ένα καλοκαιρινό ντεκόρ πολλά υποσχόμενο στον χώρο σου,με το καβούκι του αχινού που πραγματικά με συνεπήρε αυτή η εικόνα να στολίζει όμορφα το σπίτι σου.όπως πάντα όλα είναι ωραία με μια ατμόσφαιρα ιδιαίτερη και αξιοζήλευτη.Καλό τριήμερο και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο ποιητικός ο τρόπος που τα περιέγραψες όλα Μαράκι μου!!
      Πάντως με πολύ φαντασία και λίγα ιδιαίτερα υλικά, κάνεις θαύματα στο σπίτι και μετά κάθεσαι, τα βλέπεις και ονειρεύεσαι....

      Καλό μήνα και τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  4. Έχεις μια αισθητική στην διακόσμηση,στις κατασκευές σου και στον λόγο σου που μου αρέσει πολύ!Χαίρομαι να σε διαβάζω πραγματικά!Πολύ όμορφα πράγματα έφτιαξες και πάλι,πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, Λαμπρινή μου, χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!
      Χαίρομαι που σου αρέσουν οι μικρές ιστορίες που θυμάμαι από μικρή και χαίρομαι που σου άρεσε και το καλοκαιρινό ντεκόρ μου!!
      Να είσαι καλά κορίτσι μου!!
      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  5. Ελένη μου κοιτάω και ξανακοιτάω τις φωτογραφίες, δεν τις χορταίνω αλήθεια.. Είναι τόσο φυσικά όμορφες!!! Πάω να μοιραστώ 2 από αυτές στη σελιδα μου στο facebook με λίνκ για εδώ φυσικά!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ίριδά μου!!!!
      Κάποια στιγμή πρέπει να ασχοληθώ και εγώ με το facebook...δεν έχω χρόνο όμως και δεν μπορώ να τα κάνω όλα μαζί...ίσως είμαι και η μόνη !! χαχαχα

      Καλό μήνα κορίτσι μου!!
      Φιλάκια!! :))

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη ιστορία και τι όμορφα που την εξιστόρησες!!! Κατάφερα με την περιγραφή σου να φέρω τις εικόνες στο μυαλό μου!!! Ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας!!!
    Το ντεκόρ είναι καταπληκτικό! Μου αρέσει πάρα πολύ! Κυρίως το αερόφυτο μέσα στον αχινό είναι τέλειο!
    Μπράβο Ελένη, μπράβο!!!
    Καλό τριήμερο και σε σένα εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως έχω πολλές αναμνήσεις Αλεξάνδρα μου, μιας και ζούσαμε όλοι μαζί (γιαγιά παππούς) στο ίδιο σπίτι και έβλεπα και μάθαινα πολλά... και ήταν τόσο όμορφα όλα στα παιδικά μου μάτια...
      Σε ευχαριστώ πολύ και ειλικρινά χαίρομαι που σε ταξίδεψα!!

      Πολλά φιλιά και καλό μήνα σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  7. Έχω ζήσει και εγώ περίπου κάτι ανάλογο με τον ψαρά της γειτονιάς. Το πατρικό μου πριν το γκρεμίσουν οι γονείς νεοκλασσικό με αυλή, πολύ κοντά στο Μικρολίμανο στον Πειραιά, πριν αυτό γεμίσει με μπαρ και καφετέριες, τότε που τα ταβερνάκια ήταν δίπλα στο κύμα, να αράζουν οι βαρκούλες και να βγαίνουν οι ψαράδες με τα πλατιά κοφίνια τους να πουλάνε ότι έχουν ψαρέψει.
    Τι να πούμε όμως για το καλοκαιρινό σου ντεκορ; Ότι είναι απαράμιλλης αισθητικής όπως και όλα όσα φτιάχνεις... θα σε συμβουλευτώ σχετικά με τα αερόφυτα μιας και μετά τον γάμο του γιου μου πάω Λονδίνο για 10 μέρες... εδώ δεν βρίσκω!
    Φιλιά πολλά Ελένη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχο να γυρίζεις τον χρόνο πίσω σε τόσο όμορφες αναμνήσεις και πρόσωπα??
      Κρίμα που δεν υπάρχει πιά το πατρικό σου Χριστίνα μου. Εμείς ακόμα το έχουμε(ζούνε οι γονείς μου εκεί) και με τα όσα προβλήματα κι αν έχει λόγω παλαιότητας, έχει μια ομορφιά και μια ζεστασιά, που σε κανένα σπίτι, όσο καινούργιο και ακριβό κι αν είναι, δεν μπορώ να νιώσω το ίδιο!!
      Για τα αερόφυτα τώρα, φυσικά και θα σε ενημερώσω για όποια πληροφορία, αν και ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκα πως πουλάνε στην βόρεια Ελλάδα μόνο. Ελπίζω να έρθουν γρήγορα και εδώ!!

      Φιλιά πολλά κοπέλα μου και...με το καλό όλα!!!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  8. Αχχ έχω αρχίσει και εγώ να ονειρεύομαι καλοκαίρι και coastial διακόσμηση στο σπίτι μου! Τα γλαστράκια σου μοιάζουν σαν να έχουν βγει από το βυθό της θάλασσας! Πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην μείνεις στο όνειρο μόνο έ?? Όχι τίποτε άλλο, αλλά κάτι πρέπει να κάνουμε μπας και φιλοτιμηθεί και ο καιρός και καλοκαιριάσει!! ;)
      Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου!!
      Φιλάκια πολλά κούκλα μου!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία η καλοκαιρινή σου διακόσμηση!!! Ναι από σήμερα μπαίνει καλοκαίρι γιούπι.... για να δω αν θα τη βγάλουμε στη θάλασσα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ, το καλοκαιράκι ήρθε Χριστίνα μου, για την θάλασσα... αν δεν κάνει καύσωνα θα την αγναντεύω από μακριά μόνο!!χαχαχαχα

      Καλό μας μήνα κούκλα!! :)

      Διαγραφή
  10. Έγιναν τέλεια Ελένη μου!! Έδωσαν μία τέλεια καλοκαιρινή νότα στο σπιτάκι σου!! Ευχαριστούμε για την ιδέα!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως καλοκαιρινή νότα Αθηνά μου!!
      Να είσαι καλά και να διακοσμήσεις και το δικό σου!!! Το καλοκαιράκι έφτασε!!

      Πολλά φιλιά και από εμένα κούκλα μου!!!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  11. Γεια στα χέρια σου Ελένη μου! Έγιναν υπέροχα και πράγματι μοιάζουν με υποβρύχιους κήπους μεταφερόμενους στο τραπέζι! Με το καλό η συνέχεια των καλοκαιρινών διακοσμητικών ανανεώσεων! Ανυπομονώ να δω κι άλλα :))
    Φιλιά πολλά & καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;;;;και έγινε εντελώς τυχαία όλο αυτό Δήμητρά μου και αυτό είναι το ωραιότερο απ' όλα!!!!
      Με καθυστερούν κάποιες εκκρεμότητες ακόμα, αλλά όταν θα είναι έτοιμη η καλοκαιρινή διακόσμησή μου, θα σας την δείξω!! :))

      Καλό μας μήνα κοριτσάκι μου!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Υπεροχη ιδεα γεια στα χερακια σου Ελενακι!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Κατερίνα μου!!!!
      Τα φιλιά μου!! :)

      Διαγραφή
  13. 'Aλλο ένα υπέροχο diy από εσένα Ελένη μου! αυτό το σπιτάκι σου πρέπει να είναι κουκλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ενταξει ενταξει, σε παραδεχομαι! πραγματικα ειναι καταπληκτικα με το Κ κεφαλαιο! μου αρεσε πολυ και ο στολισμος αλλα και τα γλαστρακια που τελικα εδεσαν παρα πολυ εδω! πολλα like!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι έμπνευση βρε Ελένη μου! Πολύ ιδιαίτερο και διαφορετικό το coastal decor σου! Μου άρεσαν όλα τόσο πολύ, και ειδικά τα γλαστράκια!! Και το τζάκι με τους αστερίες υπέροχο!!! Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι καλή μου, να περάσεις υπέροχα με τους αγαπημένους σου!! Φιλάκια!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετική ιδέα τα πράσινα της μακέτας τα ξερω απο τότε που ήμουνα φοιτήτρια αλλά δεν σκέφτηκα να τα διακοσμήσει!!! Μπράβο στην ιδέα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή