Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Μεγάλη Πέμπτη...


Αγαπημένοι μου,
σήμερα Μεγάλη Πέμπτη & ο Χριστός ευρέθη.

Στην εκκλησία, διαβάζονται τα δώδεκα Ευαγγέλια ενώ αργά το βράδυ...
Σήμερον κρεμάται επί ξύλου
ο εν ύδασι την Γην κρεμμάσας
Στέφανον εξ ακανθών περιτίθεται
ο των αγγέλων Βασιλεύς...


...και λίγο πριν οι καμπάνες χτυπήσουν πένθιμα, όλες μας ετοιμάζουμε σήμερα καθώς ορίζει το έθιμο, τα Πασχαλινά αβγά.
Κόκκινα κατά κύριο λόγο, μα και χρωματιστά, με στάμπες ή κορδέλες, ζωγραφιστά ή και ...λευκά.
Έτσι και εγώ, από νωρίς το πρωί έβαψα τα δικά μου, κάποια κόκκινα και κάποια τα άφησα λευκά, μόνο με μια διακοσμητική πινελιά.
Πειραματίστηκα και χρησιμοποίησα για πρώτη φορά, σφραγίδα με βουλοκέρι επάνω σε βρασμένο αβγό. Έγιναν λάθη, όπως για παράδειγμα οτι δεν στάζουμε βουλοκέρι επάνω σε οποιαδήποτε νάιλον κορδέλα γιατί πιάνει φωτιά (στην αρχή είχα δέσει με κορδέλα νάιλον τα αβγά), αλλά μετά από τις ανεπιτυχείς προσπάθειες που είχα αφού "άρπαζε", τα έδεσα με σπάγγο και πέτυχαν.


Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ!! Έγιναν ρετρό, σαν να ξεπήδησαν από μια άλλη εποχή, μα μου ταιριάζει πολύ το ύφος αυτό.
Κάποια, τα στόλισα με κόκκινο βουλοκέρι, όπως αυτό που φαίνεται στην κάτω φωτογραφία μέσα στην φωλιά.


Τα ξύλα τέλειωσαν...που να φανταστώ πως θα κάναμε Πάσχα με κρύο...
Έτσι διακόσμησα το εσωτερικό του τζακιού με πράγματα που είχα ξαναχρησιμοποιήσει διαφορετικά πριν λίγους μήνες, προσθέτοντας μόνο λίγα κλαράκια κισσού και μια φωλιά με τα χειροποίητα αβγά, αλλά και με το σημερινό αβγουλάκι με το κόκκινο βουλοκέρι.


Οι μέρες που διανύουμε, είναι μέρες θλιμμένες.
Αλλά μέσα από την λύπη αυτή και τον πόνο πραγματοποιήθηκε το μέγιστο θαύμα της ζωής...


Το μήνυμα της Ανάστασης ας χαρίσει ελπίδα και δύναμη σε όλο τον κόσμο!!
Το Άγιο φως, ας γεμίσει τις καρδιές μας λάμψη!!

Καλημέρα!!

 Όπου κι αν είσαστε, ότι κι αν κάνετε,
 εύχομαι καλή Ανάσταση σε εσάς και τις οικογένειές σας!!


Ε.Κ.

31 σχόλια:

  1. Ελένη μου ποσό πρωτότυπα είναι !! Πολύ ωραία και του χρόνου !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Αθηνά μου, να είμαστε καλά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!!

      Φιλάκια!! :)*

      Διαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπα και ρομαντικά !!!! και του χρόνου να είσαι καλά .Καλή Ανάσταση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!

      Να έχεις Καλή Ανάσταση & καλό Πάσχα Μεταξία!!
      Καλό βράδυ!! :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα τα αυγά σου - καταπληκτική η ιδέα με το βουλοκέρι- αλλά και η μικρή σκάφη είναι χάρμα οφθαλμών!
    Και του χρόνου Ελένη μου, πάντα με υγεία! Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα σε σένα και τους δικούς σου.
    Φιλιά πολλά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δήμητρά μου:)
      Χριστός Ανέστη!!
      Χρόνια πολλά!!!!

      Φιλάκια :)**

      Διαγραφή
  4. Οι πειραματισμοί σου απέδωσαν Ελένη μου!! Τα αυγουλάκια είναι υπέροχα και πολύ πρωτότυπα!! Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα σου με το βουλοκέρι και ο σπάγκος έδειξε πολύ όμορφα!! Εντυπωσιάζομαι κάθε φορά από τις λεπτομέρειες στη διακόσμησή σου όπως η φωλίτσα με τα αυγουλάκια και το πουλάκι!! Και του χρόνου με υγεία!! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε σένα και την οικογένειά σου!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη κοριτσάκια μου!!!!!
      Ευχαριστώ πολύ!!!

      Φιλιά πολλά!! :)**

      Διαγραφή
  5. Όλα εξαιρετικού γούστου όπως πάντα! Υπέροχα πρωτότυπη η διακόσμηση των αυγών παρά τις τεχνικές δυσκολίες. Ο δε τσίγκινος κουβάς στο τζάκι και η όλη σύνθεση ονειρεμένα. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Ελένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Χριστινάκι μου για τα πάντα γλυκά σου λόγια!!
      Χρόνια πολλά!!!
      Χριστός Ανέστη!!!

      Τα φιλιά μου!!:)**

      Διαγραφή
  6. Ξετρελαθήκαμε με τα αυγά σου,Ελένη,πρωτότυπα και υπέροχα!!!!!
    Καλή Ανάσταση, να περάσεις πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
      Να περνάτε υπέροχα!!!
      Χρόνια πολλά!!!

      Φιλιά!!:)

      Διαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!! Και του χρόνου με υγεία!!Υπέροχα τα αυγά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ!!
      Χρόνια πολλά!!!
      Χριστός Ανέστη!!!

      Φιλάκια!! :)**

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και καλόγουστα. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Πωλίνα!!!!

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ....Ελενη μου... χρονια πολλα ας ειναι η Ανασταση ΤΟΥ ελπίδα και ευλογια στο σπιτικο σου... πολύ σικάτα εγιναν τα αυγουλακια σου ωραια ιδεα..να είσαι καλα και σιγουρα θα περασες ομορφα το Πασχα... κσλως σε βρηκα και σε ευχαρισω για την επίσκεψη... φιλάκιαααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σμαραγδένια μου και σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!
      Περάσαμε οικογενειακά το Πάσχα μας, με αγάπη και καλό καιρό!!

      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα αβγουλάκια μου!!!

      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Ελένη μου Χριστός Ανέστη!!! Πραγματικά, κάθε φορά με εντυπωσιάζεις με τις κατασκευές, την διακόσμηση, τα κείμενά σου! Δεν έχω λόγια για το blog σου! Αυτό το βραβείο είναι για σένα:
    http://fairywo-mom.blogspot.gr/2015/04/liebster-awards.html#links
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Βέρα μου!!!!
      Σε ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλιά σου, σε ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο!!!!!!
      Ελπίζω να το δημοσιεύσω σύντομα!!!1

      Καλημέρα και πολλά γλυκά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. Ηρθα αργα αλλα ποτε δεν σε ξεχνω. Περασε και Μεγαλη Πεμπτη και το Πασχα ομως αυτη η συνθεση για το τζακι στην καρδια μου εμεινε! με εμπνεουν οι φωτο σου να ξερεις! Χριστος Ανεστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μάχη...♥
      Αληθώς Ανέστη!!!!!!!!!
      Μου δίνουν περισσότερη ώθηση για δημιουργία τα πάντα όμορφα κοπλιμέντα σου και σε ευχαριστώ πολύ για αυτό!!!

      Καλό υπόλοιπο Κυριακής σου εύχομαι :)
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  12. Γεια σου Ελένη!!!! Χριστός Ανέστη! Πραγματικά ρομαντικός κήπος το ιστολόγιό σου! Να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Χριστίνα!!!!
      Αληθώς Ανέστη και χρόνια πολλά με υγεία!!!!!
      Χαίρομαι που σου αρέσει ο κήπος μου!!!!!! ;)

      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  13. Ακόμη μια φορά πρωτοτυπείς με το βουλοκέρι στη διακόσμηση των αυγών.Τι να πω...! Είσαι παρασάγγας μακριά από τον κοινότυπο διάκοσμο των ημερών αυτών.Δείξε μας την τεχνική κάποια στιγμή και από που προμηθεύτηκες την όμορφη σφραγίδα(είναι κατά παραγγελία);Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις Αλεκάκι μου, έβαψα και τα παραδοσιακά κόκκινα.
      Απλά φέτος, πειραματίστηκα και λίγο μιας και είχα το βουλοκέρι και την σφραγίδα, τα οποία την μεν σφραγίδα την αγόρασα από ένα παιχνιδάδικο που έχει και είδη γραφείου στην Γλυφάδα, ενώ το βουλοκέρι μου το έφερε η κόρη μου από το Λονδίνο. Πάντως σε καλά βιβλιοπωλεία ή μαγαζί με είδη γραφείου θα βρεις και τα δύο!!
      Όσο για την τεχνική, είναι πολύ εύκολη!!
      Το βουλοκέρι έχει φιτίλι. Το ανάβεις, το γέρνεις λίγο για να στάξει στο σημείο που θέλεις να σφραγίσεις. πατάς μετά την σφραγίδα επάνω του και έτοιμο.
      Ελπίζω να σε κατατόπισα!!! Για ότι θες, εδώ είμαι!! ;)

      Φιλάκια πολλά:)****

      Διαγραφή