Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

...{d.i.y. παραμύθια σε terrarium}...



"Περπατώ, περπατώ μες το δάσος, όταν ο λύκος δεν είναι εδώ"
...
...ή κάτι τέτοιο σκεφτόμουν όταν ετοίμαζα αυτή την κατασκευή, που ομολογώ πως ήταν άκρως απολαυστική, σαν μια αληθινή βόλτα σε ένα βουνό, σε ένα δάσος γεμάτο ήχους, που μυρίζει ξύλο, μανιτάρι και βροχή...Ήταν μια απόδραση στην τελική, του μυαλού, που με χαλάρωσε και πέρασε το Σ.Κ. χωρίς να το καταλάβω!!
Πολλές φορές το σκεφτόμουν αυτό το d.i.y. Το έβλεπα και το ξαναέβλεπα στο Pinterest σε άπειρες εκδοχές, με άπειρους συνδυασμούς και πια, είπα, καιρός να αξιοποιήσω την γυάλινη καμπάνα και αυτή την εποχή του χρόνου.
Έτσι μάζεψα τα υλικά για ένα παραμυθένιο σκηνικό στα χρώματα του φθινοπώρου, χωρίς να έχω όμως ακόμα την τελική εικόνα. Βάδισα με το ένστικτο, την φαντασία και ότι έβρισκε το μάτι μου μέσα στο σπίτι...
Και ιδού τι συγκέντρωσα!!
Ένα πήλινο πιατάκι γλάστρας, βρύα, ένα διακοσμητικό κλαρί φουντουκιάς που το κλάδεψα σε μικρότερα κλαράκια, κουκουνάρια, φλοιούς δέντρων που τους ξεκόλλησα από μερικά κούτσουρα για το τζάκι...


...και...μια... κοτοπουλο-οικογένεια  που σκονιζόταν στην βιτρίνα χωρίς να την προσέχει κανείς!!


Άρχισα λοιπόν την σύνθεση τοποθετώντας πρώτα τους φλοιούς δέντρων και τα βρύα. Στη συνέχεια έδωσα ύψος (κάτι σαν λόφο με δέντρα) με τα κλαριά και τα κουκουνάρια. Τότε ήταν που έπεφταν οι ιδέες σαν βροχή, και γύριζα μέσα στο σπίτι σαν τη σβούρα, ψάχνοντας...κάτι!! Δεν ήξερα τι...!!!...αλλά Κ Α Τ Ι!!!
Τώρα που το σκέφτομαι, η συχωρεμένη η γιαγιάκα μου, "ψαχούλω"με φώναζε, αλλά εγώ ήμουν αυτή που ξετρύπωνα κάθε φορά ότι έχανε κατά καιρούς...


Πάντως σε μένα ισχύει το "όποιος ψάχνει βρίσκει" και εγώ βρήκα το μικρό σπιτάκι για ρεσώ (δώρο της γιαγιάς μου από εκδρομή) έξω, στο περβάζι του BBQ και μια πλαστική ποτίστρα στο δωμάτιο της κόρης μου, ξεχασμένη :))!!


Τι ευτυχία!!
Βρήκα μια θέση για το καθ' ένα και τα έστησα.
Έτσι, το σκηνικό πήρε άλλο χαρακτήρα, σαν μια cottage φάρμα στο δάσος.


Ένας μικρόκοσμος όμορφος, που σε εμπνέει γαλήνη, που σου χαρίζει χαμόγελο στα χείλη, που σε κάνει να ονειρεύεσαι νεράιδες και ξωτικά...& γιατί όχι, ακόμα και τον χειμώνα που πλησιάζει και θα λέμε στο τζάκι παραμύθια με τα παιδιά, ακούγοντας τα κουδουνάκια των ταράνδων στο δάσος που πλησιάζουν...


Τώρα μου θυμίζει ένα άλλο παραμύθι. Δεν μοιάζει με το σπίτι του παππού της Χάιντι στο βουνό;
Εκεί, στην ποτίστρα με το κρυστάλλινο νερό θα έρθει σε λίγο ο Πίτερ να ξεδιψάσει το κοπάδι του...


Και επειδή "ουκ εν τω πολλώ το ευ", ή στα μικρά μπουκαλάκια βρίσκεται το άρωμα, να και μια μικρή αλλά όχι αμελητέα κατασκευή, για να μου ομορφαίνει τα πρωινά στην κουζίνα.


Ένα βάζο με καπάκι που είχε κερί, τώρα έγινε ένα μικρό terrarium.
Τοποθετώντας λίγα βρύα και λαχταριστά κόκκινα τεμαχισμένα μήλα στο εσωτερικό του (πλαστικά φυσικά) και δένοντας με σπάγκο και μια μπορντό φούντα το λαιμό του βάζου, τόνισα το ουδέτερο σημείο της κουζίνας με λίγο χρώμα φθινοπώρου.

Σας άρεσαν;

Φτιάξτε τα και εσείς, για το σπίτι ή και για να τα προσφέρετε.

Να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα!!


Ε.Κ.


3 σχόλια:

  1. Με έστειλες Ελένη μου!!! Από που να αρχίσω... Άκουσα νεράιδες και ήρθα :)))
    Πόσο καιρό τα βλέπω και τα θαυμάζω!!
    Η γυάλα καμπάνα είναι καταπληκτική!!!
    Το σκηνικό που έστησες, απίθανο, ποτίστρα και σπιτάκια όλα τα λεφτά!!
    Αυτό το ουδέτερο σημείο της κουζίνας σου, πόσα καλόγουστα αντικείμενα (σκέψου στο υπόλοιπο τη γίνεται) ;))
    Μου έδωσες ιδέα για κάτι ξύλα χριστουγεννιάτικα που έχω καιρό να χρησιμοποιήσω...
    Είσαι απίστευτη!! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το decor του terrarium, αλλά και η μικρή γωνιά της κουζίνας μου:) .Όσο για το υπόλοιπο σπίτι δεν ξέρω αν είναι καλόγουστο (άλλωστε αυτό είναι ανάλογο με το γούστο του καθενός), το σίγουρο είναι ότι το στολίζω με μεράκι κάθε φορά, κάθε εποχή, ή γιορτή!! Πάντως σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με ανέβασες πολύ κορίτσι μου, μα ακόμα περισσότερο γιατί σου "έδωσα ιδέα"!!
    Περιμένω με αγωνία την επόμενή σου ανάρτηση:))
    Υ.Γ. "Τώρα αν σου πω οτι έξω αστράφτει και βροντάει, έχει σκοτεινιάσει ο ουρανός και......βρέχει..... θα σε στεναχωρήσω πολύ" ;;;!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεεε ναι!! εδώ έχει ήλιο όλη μέρα και το βράδυ πιάνει μια απίστευτη υγρασία που σκάμε και ιδρώνουμε!! Έχω αρχίσει και νευριάζω.... :))) Πάλι θα στολίζω δέντρο με το κοντομάνικο... ;) !!!!

      Διαγραφή