Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Spring blooms in the house



Λίγο πριν λύσω το σχοινάκι...
Δεν με ξεγελάνε πια τα σύννεφα στον ουρανό, ούτε οι μικρές σταγόνες βροχής που ακόμα πέφτουν έξω από το παράθυρό μου. Η άνοιξη είναι εδώ επίσημα πια, την νιώθω, την μυρίζω, την βλέπω, την αισθάνομαι. Ίσως, να θέλει να παίξει κρυφτό για ακόμα λίγο, όμως τα όρια έχουν στενέψει κι όπου κι αν γυρίσω το βλέμμα μου, αντικρίζω μικρά "ηφαίστεια" έτοιμα να εκραγούν.
Ο Μάρτης δεν με αφήνει να βγω έξω για να χαρώ τα μικρά ολάνθιστα παρτέρια, ούτε καν τις γλαστρούλες στην βεράντα που σηκώνουν το δικό τους φορτίο παραγεμισμένες με βολβούς μοσχομυριστούς...ακόμα κρυώνω... (κάτι όμως μου λέει, πως έχει δίκιο...).
Πως να βγω, αν πρώτα δεν φέρω την άνοιξη στην ψυχή μου;
Πως να βγω, αν δεν προετοιμάσω τον χώρο που ζω;
Θα μπορούσα γυρνώντας από την χαρά που υπάρχει εκεί έξω να μπω σε ένα σπίτι που θυμίζει ακόμα χειμώνα; Όχι!

"Αλλά κάτεχε οτι μονάχα κείνος που παλεύει το σκοτάδι μέσα του θα 'χει μεθαύριο μερτικό δικό του στον ήλιο"
(Οδ. Ελύτης)


...Έλυσα το σχοινάκι που συγκρατούσε το ρολό χαρτιού τυλιγμένο και γέμισαν τα μάτια μου χρώματα!!!
Το ροζ της άνοιξης, το τιρκουάζ του καλοκαιριού, το χρυσό του ήλιου σε ένα ανάμεικτο μπουκέτο λουλουδιών του αγρού και του βυθού της θάλασσας!!
Το μήνυμά του απλό, αλλά ταυτόχρονα πολύπλευρο όπως κι αν το δεις, όσο κι αν θες να το ερμηνεύσεις, αυτό στέκεται εκεί ψηλά και περιμένει τα δικά σου μάτια να δώσουν το δικό τους νόημα. Αυτή, είναι η αξία του κάθε έργου. Είτε είσαι καλλιτέχνης και γνωρίζεις είτε όχι, υπάρχουν έργα που όταν τα αντικρίσεις σε αγγίζουν, γιατί έρχονται την κατάλληλη στιγμή στην ζωή σου και το μόνο που θες είναι να τα πάρεις μαζί σου για να θυμάσαι την στιγμή και το συναίσθημα!!
Αυτό ακριβώς ένιωσα όταν είδα το έργο της Δήμητρας στο etsy και από την στιγμή που ήρθε στο σπίτι μου με πλημμυρίζει χαρά.

"Η τέχνη δεν είναι αυτό που βλέπεις, αλλά αυτό που κάνεις τους άλλους να δουν"
(Degas)
Είχα επιλέξει τον χώρο και το σημείο που θα έβαζα τον πίνακα, ένα χώρο γεμάτο φως που θα έκανε τα χρώματά του να μη χάσουν τίποτα απ' την φρεσκάδα τους.
Το πήγα να του βάλουν κορνίζα και μετά από λίγη ώρα είχα καταλήξει για το πλαίσιο και τα χρώματα.
Διάλεξα τριπλό πασπαρτού, μαύρο-χρυσό-μαύρο εναλλάξ, με το τελευταίο να είναι φαρδύτερο, ώστε να δώσει έμφαση στο θέμα του έργου. (Το χρυσό πασπαρτού είναι στον ίδιο τόνο των χρυσαφί φύλλων του έργου).
Ενώ η κορνίζα είναι ξύλινη σε ματ χρυσό με σκιάσεις.


Το πασπαρτού με την κορνίζα, βοηθάει το σύνολο του πίνακα να μην δείχνει επίπεδο και να "ξεκολλάει" από τον τοίχο.


Μετά από μιάμιση εβδομάδα αναμονή, είχα τον πίνακα έτοιμο στο σπίτι μου.
Δεν έχασα χρόνο και τον κρέμασα εκεί που αρχικά είχα σκεφτεί και είχα δίκιο!!
Γέμισε τον χώρο με την παρουσία του και την ομορφιά του!!
Όσο για το "μήνυμα"...χαμογελώ ακόμα και προσπαθώ να μη ξεχνάω να το ανταποδίδω...σε εσένα, στην ζωή, στη μέρα, στους ανθρώπους που αγαπώ, σε εμένα...


Με αυτή την πρώτη νότα χαράς, δεν ήταν δύσκολο να πάρω φόρα για λίγη ανοιξιάτικη διακόσμηση, κυρίως με λουλούδια και γλαστράκια.
Τα πρώτα Πασχαλινά διακοσμητικά πήραν θέση στην περιστρεφόμενη μικρή βιβλιοθήκη κι είναι αυτοί οι χαριτωμένοι λευκοί κούνελοι. Οι μικροί της παρέας, απολαμβάνουν την θέα στα ραφάκια του ξύλινου σπιτιού που πρίν ήταν κρεμασμένο στην θέση του πίνακα.
Ενώ μέσα στην κουκουβάγια-κασπώ, έβαλα τους ανθισμένους διπλούς νάρκισσους, από τους πολλούς που ανθίζουν στην βεράντα.


Στο περβάζι του παραθύρου, μικρά γλαστράκια με κισσούς και στην εξωτερική πλευρά φαίνονται τα μικρά παχύφυτα. Από το ρομαν κρέμονται δύο φαναράκια για ρεσώ, το ένα σε σχήμα κουκουβάγιας και το άλλο σε σχήμα καρδιάς.


Ένας ξύλινος δίσκος επάνω στο τραπέζι, φιλοξενεί γλαστράκια με νάρκισσους αλλά και κάποια από τα χρωματιστά μολύβια και πινέλα μου (με λίγη φαντασία κι αυτά λουλούδια είναι... εγώ τα βλέπω...).
Σε λίγες μέρες, όσο πλησιάζει το Πάσχα δηλαδή, θα προστεθούν φωλιές με αβγά και έτσι οι γυάλινες καμπάνες δεν θα είναι άδειες.


Η μικρή γωνιά του καθιστικού, γέμισε χρώμα και άρωμα με τα λουλούδια, ωστόσο, στα δικά μου μάτια την παράσταση κλέβουν τα λουλούδια του καινούριου μου πίνακα!!
Σε αυτόν, θα βλέπω πάντα την άνοιξη και το καλοκαίρι που χρειάζεται όχι το σώμα μα η ψυχή!!!

Τώρα μπορώ να βγω για μια μικρή βόλτα κι ας βρέχει...
Οι όμορφες και ηλιόλουστες μέρες, είναι μέσα στο σπίτι και γυρνώντας, θα συνεχίσω να ονειρεύομαι...

Hello gorgeous όπου κι αν είστε, ότι κι αν κάνετε!!
Καλημέρα

Ε.Κ.

40 σχόλια:

  1. υπεροχο δωρο, εκπληκτικες φωτογραφιες, ανεπαναληπτη αναρτηση! ολα εκπληκτικα! απο το ανεπαναληπτο εργο της ταλαντουχας Δημητρας μεχρι τα πανεμορφα λουλουδια σου! λατρεψα και το δισκο πανω στο τραπεζακι! οσο για την Ανοιξη...ερχεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζήνα!!
      Τώρα δεν ανησυχώ για το πότε θα έρθει η άνοιξη...την έφερα στον χώρο μου!! :))
      Καλό Σαββατοκύριακο κοπέλα μου.
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Τι να πρωτοσχολιάσω;;;
    Την τόσο υπέροχα ζεστή περιγραφή του έργου μου;
    Την σκέψη πίσω από το ίδιο το έργο, την κορνίζα, την τελική του θέση στο σπιτικό σου;
    Τον υπέροχο λαγό και την πανέμορφη κουκουβάγια;
    Τους σίγουρα μοσχομυριστούς νάρκισσους;
    Τον υπέροχο ξύλινο δίσκο και τα μολύβια σε ρόλο λουλουδιών;
    Τον πανέμορφο μεγεθυντικό φακό;
    Την ζεστασιά και φιλοξενία που αποπνέει όλος ο χώρος;;
    Ό,τι και να γράψω θα είναι λίγο Ελένη μου.
    Καλά να είσαι να χαίρεσαι όσα αγαπάς και είθε το "δικό μου κομμάτι" στο σπίτι σου να σου χαρίζει μόνο χαμόγελα!
    Φιλιά πολλά & καλό Σαββατοκύριακο.

    Υ.Γ. Ευχαριστώ δεν γράφω... μού φαίνεται λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Δήμητρα, ειλικρινά δεν χρειάζεται κανένα ευχαριστώ! Ότι έγραψα, είναι ότι αληθινά νιώθω βαθιά μέσα μου!!
      Ότι είδαν τα μάτια της ψυχής μου αντικρίζοντας το έργο σου!!
      Γι' αυτό έγραψα και τα λόγια του "Degas" που τόσο πολύ με αντιπροσωπεύουν!!!...μη τυχόν και τα δικά μου λόγια φανούν φτωχά...
      Αυτό τα λέει όλα!!!!!! :)
      Εκείνο που δεν είπα μόνο, είναι οτι από κοντά, είναι ακόμα πιο όμορφο ♥ !!!!!!
      Να είσαι σίγουρη λοιπόν, πως θα μου χαρίζει πάντα χαμόγελα αυτό το μικρό "κομμάτι" από εσένα ;) ♥

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα ευγενικά και γλυκά σου λόγια!!
      Φιλιά πολλά & καλή συνέχεια με επιτυχίες!!!!

      Υ.Γ. Δε σου κρύβω πως μια αγωνία την είχα, αν θα σου άρεσε η επιλογή της κορνίζας & το προσωπικό μου γούστο....

      Διαγραφή
  3. Α! Ξέχασα να σχολιάσω και το καταπληκτικό ξύλινο σπιτάκι- ραφιέρα, απλά υπέροχο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο υπέροχο το έργο της Δήμητρας!!
    Αλλά και η κορνίζα είναι ότι πιο ταιριαστό θα μπορούσα να φανταστώ!!!
    Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά μοναδικό!!!
    Ζήλεψα πολύ την κουκουβάγια - κασπό αλλά και τον κούνελο - θήκη για τα πινέλα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά υπέροχο Αλεξάνδρα μου!!!
      Χαίρομαι αυτό που λες για την κορνίζα γνωρίζοντας πόσο πολύ αγωνιά ένας καλλιτέχνης για το "παιδί" του!! Ξέρεις... :))
      Ο κούνελος είναι βάζο κανονικά, αλλά εγώ κορίτσι μου πάντα κάτι άλλο βλέπω χαχαχαχα

      Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

      Διαγραφή
  5. Είναι μια ανάρτηση που τα έχει ΟΛΑ,τα όμορφα και ζεστά λόγια,όπως περιέγραψες τον ωραίο πίνακα με το δώρο της Δήμητρας,οι καταπληκτικές φωτο, το υπέροχο και ζεστό περιβάλλον του καθιστικού με το σούπερ δίσκο και τα μοναδικά λουλούδια;....τι να πω; τα καλύτερα Ελένη μου και πάντα τόσο όμορφες αναρτήσεις να μας χαρίζεις...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!!
      Όλα γίνονται για να έρθει η άνοιξη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ψυχολογία!!

      Καλό Σαββατοκύριακο & φιλάκια πολλά:))

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά εξαιρετική η επιλογή του έργου !!!σογφταχνει τη διάθεση !!!εξαιρετικη και η επιλογή της κορνιζας!μια υπεροχής γωνία μόλις δημιουργήθηκε!αχ πόσο λατρεύω τα λουλούδια σου!!!εμενα δεν μου έμεινε τίποτα !!!περιμενω να σταθεροποιηθεί λιγο ο καιρος και να ανανεωθω!!!ιδιαιιτερα αντικείμενα επικρατούν στο σπιτικό σας!!!ενα σπίτι γεμάτο ζεστασιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν το "κλικ" της στιγμής η επιλογή του έργου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η τελική μορφή του με την κορνίζα Μαρία μου!
      Όσο για τους νάρκισσους, είναι από τα πιό ανθεκτικά λουλούδια και κάθε χρόνο τα απολαμβάνω, άλλοτε με πολλά, άλλοτε πάλι με λιγότερα άνθη.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

      Φιλιά πολλά:))

      Διαγραφή
  7. Με ταξίδεψες με τα λόγια σου και ο πίνακας με συνόδεψε!!! Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από την αγάπη που μας γεμισες με την ανάρτηση αυτή Ελένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ Ίρις μου:)
      Είναι ωραίο να αγαπάς...

      Τα φιλιά μου κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  8. Yπέροχο το έργο της Δήμητρας αλλά και πόσο ζεστό και φιλόξενο το σπίτι σου! σαν όλα τα αντικείμενα ακόμα και τα πιο μικρά, να κουβαλούν την πιο μεγάλη ιστορία! και τι να πω για τις γωνιες φωτογραφισης σου??!!!!εχω τρελαθει με αυτό το μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω Μάχη μου σε ευχαριστώ!!!!
      Με τιμάς με τα λόγια σου και δεν ξέρω τι να πω!!
      Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ-πολύ κορίτσι μου:)))

      Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!!♥

      Διαγραφή
  9. Ελένη μου το σπίτι σου φωνάζει ζεστασιά! ομορφιά! γούστο!!! Είναι πολύ σημαντικό να μπαίνεις σε ενα χώρο και να νιώθεις άνετα, όμορφα και ευπρόσδεκτος.. δεν υπάρχει καλύτερο!! Είμαι σπιτόγατα.. :)) Το σπίτι είμαστε εμείς!!
    Για αυτό τον λαγό και την κουκουβάγια αν ήμασταν σε κατάστημα, μας έβλεπα να μαλλιοτραβιόμασταν! χαχαχα Πολύ ωραίος ο πίνακας και ταίριαξε στην γωνιά!!
    Να είσαι καλά gorgeous!!! ;) Νομίζω πως ο χαρακτηρισμός σου ταιριάζει απόλυτα!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σου ρε Ελεάνα με το GORGEOUS χιούμορ σου και τον άπαιχτο λόγο σου!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Θα είχε πολύ πλάκα σου λέω να έβλεπαν δυο Ελληνίδες στο Λονδίνο να μαλλιοτραβιούνται για έναν λαγό!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Πέρα από την πλάκα, με συγκινείς και νιώθω απέραντη αγάπη και ευγνωμοσύνη για τα γλυκά σου λόγια♥

      Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!!!
      Φιλιά & να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο:))))))))))

      Διαγραφή
  10. Έχεις κι εσύ μια "Δήμητρα" στο σπίτι σου λοιπόν!!!!!!!!!!!!
    Είσαι πολύ τυχερή! Θα ξαναπώ πως θεωρώ τη Δήμητρα ολοκληρωμένη καλλιτέχνη. Κάνει αυτήν ακριβώς την τέχνη που εγώ καταλαβαίνω και στην οποία αρέσκομαι. Ξεκάθαρη και ιδιαίτερη!!!

    Έκανες μια πολύ καλή επιλογή έργου της. Σου ταιριάζει γάντι απ΄όσο μπορώ να σε ξέρω μέσα από τις σελίδες του ιστολογίου σου Ελένη!

    Τώρα ομως δεν μπορώ να μην αναφερθώ στο σπίτι σου. Τόσο, τόσο, τόσο ζεστό και ιδιαίτερο!!!!!!!! Η πρώτη φωτογραφία μου κόβει απλά την ανάσα. Τον δίσκο σου τον ξύλινο πάνω στο τραπέζι τον λάτρεψα. Τον όμορφο στολισμό του παραθύρου σου, την υπέροχη βιβλιοθήκη με τα καταπληκτικά διακοσμητικά όπως το σπιτάκι, τον μεγενθυντικό φακό, ακόμα και τις γλάστρες τις πήλινες! Είναι πραγματικά από τα σπίτια που όταν μπαίνω τα χαζεύω μέχρι την παραμικρή τους λεπτομέρεια!!! Είναι από τα σπίτια τα ζεστά που λατρεύω να πίνω ατελείωτους καφέδες κουβεντιάζοντας. Μπράβο για το γούστο σου, την καλαισθησία και το μεράκι σου!!!
    Χάρηκα πολύ που είδα ένα μέρος του!!! Μου έδωσες τροφή για σκέψη!!!!

    Φιλιά πολλά και καλημέρα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου και καμάρι μου!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα
      Συμφωνώ μαζί σου για το οτι η Δήμητρα είναι ολοκληρωμένη καλλιτέχνης και αυτό γιατί θεωρώ οτι έχει βρεί το στυλ της και τον δικό της χαρακτήρα πάνω σε ότι φτιάχνει κι αυτή είναι η ουσία!! Το στίγμα!!
      Να βλέπεις ένα έργο και να σε παραπέμπει στον δημιουργό!!!

      Τι να πώ τώρα για τα γλυκά σου λόγια για το σπιτικό μου κοριτσάκι μου;;;;
      Πέρα από ένα τεράστιο ευχαριστώ και το πόσο πολύ με χαροποιεί που το προσωπικό μου γούστο σε αγγίζει, έχω να πώ μόνο αυτό: Έλα για καφεδάκι όποτε θες Χρυσαυγή μου!!!!!!!!
      ...και που ξέρεις; ίσως φάμε μαζί και αρακά λεμονάτο!!!!!!! ;))

      Σε φιλώ γλυκά & να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!!!♥

      Διαγραφή
  11. Έχουν πει τόσα πολλά οι προλαλήσασες που νομίζω πως δεν έχω να πω κάτι παραπάνω. Υπέροχη η γωνιά με τον πίνακα της Δήμητρας και την κατάλληλη κορνίζας αλλά και όλος ο χώρος, αυτό είναι κάτι που στο λέω κάθε φορά που δείχνεις το σπιτικό σου Ελένη μου. Καλήμέρα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Χριστινάκι!!!!
      Χαίρομαι!!!!!!!!!!!!! :)

      Τα φιλιά μου κορίτσι μου και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!♥

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  12. Ελένη μου καλώς σε βρήκα!
    Πανέμορφο το έργο της Δήμητρας την οποία εκτιμώ κι εγώ πολύ και σαν καλλιτέχνη αλλά και σαν άνθρωπο. Ταλαντούχα και γλυκιά!
    Να σου πω ότι ενθουσιάστηκα από το σπίτι σου. Εξαιρετικό γούστο!
    Η γωνιά που μπήκε και το έργο της Δήμητρας είναι υπέροχη.
    Σε φιλώ και πάω να εξερευνήσω το όμορφο blog σου <3
    Ελένη από Craftwithmom

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες συνονόματη!!!
      Όντως, πανέμορφη η ζωγραφιά της Δήμητρας!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η γωνιά μου, αλλά και το blog μου:))

      Καλή σου μέρα και καλό μήνα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πόση ζεστασιά εκπέμπει το σπίτι σου. Όλα υπέροχα. Μπράβο σου. Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πωλίνα!!
      Ευχαριστώ και καλώς ήρθες κορίτσι:))

      Καλό μήνα να έχουμε!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Πωλίνα!!
      Ευχαριστώ και καλώς ήρθες κορίτσι:))

      Καλό μήνα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα!!!!!!!!!!!!
    Εκπληκτικό ανοιξιάτικο σκηνικό το σπιτικό σου!!!!!!!!!!!!!!!
    Φαντάζομαι πως όλο το σπίτι θα μοσχομυρίζει τη φρεσκάδα της άνοιξης!!!!!!!!
    Ο πίνακας υπέροχος κλέβει την παράσταση!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ρένα μου!!
      Η άνοιξη σιγά-σιγά απλώνεται στο σπίτι (ένεκα και του γενικού συγυρίσματος για το Πάσχα) και ναι, ο πίνακας έχει κλέψει την παράσταση!! :))

      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  15. Το μπουκετο στο βάζο της πρώτης φωτογαρφίας πανεμορφο! Τέλειο το καδράκι ;)
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!
      Εκτιμώ πολύ το γούστο σου!! :))

      Kαλό & δημιουργικό Σαββατοκύριακο !!

      Διαγραφή
  16. Ελένη μου επιτέλους βρήκα χρόνο να σχολιάσω κι εγώ!! Κάθε φορά που θέλω να μου έρθει έμπνευση για το σπίτι μου χαζεύω τις γωνιές του σπιτιού σου στην ανάρτηση και όλο και σε κάτι νέο πάει το μάτι μου!
    Κατ αρχάς να σου πω ότι ο πίνακας της Δήμητρας είναι υπέροχος και τον ανέδειξες πααααρα πολύ με την κορνίζα που του έβαλες! Είναι φωτεινός, χαρούμενος και μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που "πάντρεψες" το κλασικό με το μοντέρνο! Το δε μήνυμα σου φτιάχνει τη μέρα! Μπράβο και σε σένα και στη Δήμητρα για το εξαιρετικό αποτέλεσμα!!
    Δε μπορώ όμως να μη σχολιάσω το στήσιμο στο τραπεζάκι!! Τα γλαστράκια φαίνονται τόσο μοσχομυριστά και ξαναλέω ότι μου αρέσει ο τρόπους που συνδυάζεις το παραδοσιακό με το σύγχρονο (κρύσταλλο και πορσελάνη με πηλό και ακατέργαστο ξύλο).
    Για να μην πω για τα φαναράκια στο παράθυρο, τόσο ρομαντικά και ατμοσφαιρικά!
    Ελένη μου να είσαι καλά να χαίρεσαι το σπιτάκι σου με την οικογένειά σου και εύχομαι μέσα απ την καρδιά μου να γεμίζει πάντα με όμορφες και ζεστές στιγμές!!
    Καλό Πάσχα καλή μου και καλή Ανάσταση!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Μαίρη, ελπίζω να επανέλθεις πάλι σύντομα στην μπλογκογειτονιά!!
      Σε ευχαριστώ για τα τόσο, μα τόσο ζεστά σου λόγια!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που υπάρχουν άτομα σαν και εσένα που μπορούν να συνυπάρξουν τα γούστα μας!!
      Μου αρέσει το "πάντρεμα" διαφορετικών πραγμάτων. άλλοτε για συναισθηματικούς λόγους, άλλοτε γιατί είναι η διάθεσή μου τέτοια και έτσι αυθόρμητα βγαίνει αυτό που βλέπεις.
      Χαίρομαι επίσης που σου άρεσε το έργο της Δήμητρας ολοκληρωμένο στο χώρο μου!

      Σε ευχαριστώ και πάλι κορίτσι μου και σου εύχομαι με τη σειρά μου, από καρδιάς ευχές, για ένα λυτρωτικό Αναστάσιμο βράδυ και ένα χαρούμενο Πάσχα με την οικογένειά σου!!! :))
      Φιλιά πολλά-πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Ελένη μου η επιλογή του σχεδίου αλλά και της κορνίζας ήταν πραγματικά ότι πρέπει!
    Το κείμενο σου μας έφερε την άνοιξη! Και να σκεφτείς το διαβάζω χαζεύοντας τις γλάστρες μου όπου προσπαθούν να φυτρώσουν τα πρώτα λουλουδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά , φέτος άργησε πολύ να έρθει η άνοιξη Κατερινάκι μου, αλλά που θα πάει; Όλα τα λουλούδια κάποια στιγμή θα ανθήσουν!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και η επιλογή του πίνακα!!

      Φιλάκια κορίτσι μου, πολλά-πολλά!!:))

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά , φέτος άργησε πολύ να έρθει η άνοιξη Κατερινάκι μου, αλλά που θα πάει; Όλα τα λουλούδια κάποια στιγμή θα ανθήσουν!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και η επιλογή του πίνακα!!

      Φιλάκια κορίτσι μου, πολλά-πολλά!!:))

      Διαγραφή
  18. Υπέροχο το έργο της Δήμητρας αλλά και το στήσιμο που έχεις κάνει Ελένη μου!! Πέρασα πολύ ώρα να θαυμάζω όλες τις υπέροχες λεπτομέρειες στη διακόσμησή σου!! Είναι όλα πανέμορφα και πολύ ρομαντικά!! Και το κείμενο και οι φωτογραφίες σου είναι απίθανα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Θάλεια μου!!

      Τα φιλιά μου και καλή μέρα να έχεις!!!:))***

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ Θάλεια μου!!

      Τα φιλιά μου και καλή μέρα να έχεις!!!:))***

      Διαγραφή