Κυριακή 11 Μαΐου 2014

Mother's Day



Μαμά,
 

 σημαίνει διαίσθηση, ένστικτο, ευαισθησία, ζωή...
Μαμά σημαίνει λόγια βάλσαμο ψυχής...
Μαμά σημαίνει μεγάλη αγκαλιά που μοσχομυρίζει ελπίδα...
 
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, θέλω παιδιά, προσπαθώ να καταλάβω τα παιδιά, να γίνω καλύτερη για τα παιδιά να κερδίσω την φιλία τους, την εμπιστοσύνη τους, να περπατάω δίπλα τους και να τους δείχνω τον δρόμο, να τα ακολουθώ και να τα στηρίζω, να προσπαθώ να τα καταλάβω, να με αγαπήσουν...
Μου έδωσαν και μου δίνουν τόση αγάπη... τα παιδιά μου μαμά..
Ότι είμαι, το οφείλω σε κείνα γιατί μου έδειξαν τον δρόμο της ψυχής τους.
Ότι είμαι, το οφείλω σε σένα, γιατί η αγάπη σου με θεριεύει...



..και ένα ευχαριστώ είναι λίγο, τόσο λίγο για όλα αυτά που προσφέρεις ακόμα...
 
 
Με ένα μικρό έργο γεμάτο λουλούδια θα πώ χρόνια πολλά για την σημερινή ημέρα. Με μπλέ -μωβ ορτανσίες σε ένα  Mixed media σύνολο decoupage & ζωγραφικής με water colors.
 
Αντί για την παραδοσιακή κορνίζα, έντυσα τον πίνακα με βαμβακερή δαντέλα σε ροζ χρώμα, κολλώντας την γύρω από το ξύλο στήριξης του μουσαμά.
 
 
Όταν η καρδιά μου εκρήγνυται από χαρά, παίρνω ανάσα και κάνω τέχνη...
...με ότι βρίσκεται μπροστά μου, διακοσμώ...
φτάνει να βρω ένα motto...
...και το βρήκα σε αυτό το μήνυμα...

 
Το πρωινό της Κυριακής...
...αφιερωμένο σε δυό μανούλες...
Εσένα & εμένα
 
 
Έκοψα φρέσκα τριαντάφυλλα και τα πότισα νερό μέσα σε ένα φλιτζάνι του καφέ και έφτιαξα decor και ατμόσφαιρα εξοχής που τόσο πολύ μας ηρεμεί και τις δυό μας...
...σε έναν τόσο δα μικρό δίσκο, ο παράδεισός μας.
...είμαι τόσο τυχερή μαμά, που σε έχω για μαμά μου...
τόσο χαρούμενη, όπως τότε, μωρό παιδί, θυμάσαι?
Αυτό το ευτυχισμένο γέλιο -κάθε παιδιού- αξίζει να διατηρηθεί (σκέφτηκα) και πήρα το δικό μου και το έφτιαξα σαν γραμματόσημο!!
 
 
Έβγαλα φωτογραφία με την μηχανή μου την ασπρόμαυρη παλιά φωτογραφία και την επεξεργάστηκα στον υπολογιστή μου, μεγενθύνοντάς την και βάζοντας μηνύματα και μικρές λεπτομέρειες που έχουν οι σφραγίδες και τα γραμματόσημα του ταχυδρομείου.
Για την ακρίβεια οι φωτογραφίες είναι δύο. Μία με την μητέρα μου και την αφεντιά μου στο καρότσι και μια με zoom μόνη να ξεκαρδίζομαι στα γέλια ποζάροντας στον μπαμπά μου.
 
 
Με ένα ψαλίδι σχεδίου zig-zag έκοψα τη φωτογραφία περιμετρικά και έτσι δημιούργησα την ψευδαίσθηση των "δοντιών" του γραμματόσημου.
Τα κόλλησα στη συνέχεια στον φάκελο και πήρα (καλά δεν παίζομαι όταν έχω οίστρο) την σφραγίδα "ΗΟΜΕ MADE" που είχα κάνει τα μελένια μπισκότα, έβαλα λίγο μελάνι...
 

...και...voila!!!
Αποστολέας... εγώ, παραλήπτης η μαμά μου...και το περιεχόμενο...
μα το μικρό μου έργο..
...& ΟΛΑ ΗΟΜΕ ΜADE!!!!
 
 
Ανυπομονώ να σου το προσφέρω,
ανυπομονώ να περάσουμε μια όμορφη mother 's day,
ανυπομονώ να σου πω ευχαριστώ ξανά και ξανά,
 

μα πιο πολύ μαμά, σε ευχαριστούν τα παιδιά μου!!
 
 
Σε αγαπώ και σου στέλνω χίλια μύρια φιλιά...
 
 
 
 
...και σε όλες τις μανούλες του κόσμου...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΜΕΡΑ
ΜΕΡΑ ΜΑΜΑΔΩΝ
Η ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ
Η ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΝ...
 
 
Καλημέρα
 
 
Ε.Κ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου