Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Keep calm and stay anchored...

...in summer...

 Ήρθε επιτέλους το καλοκαιράκι;
Το ημερολόγιο αυτό δείχνει. Ο καιρός πάλι δεν λέει να ζεστάνει & παίζει με τα νεύρα μου, καθ' ότι παιδί του καλοκαιριού είμαι και περιμένω πως και τι να απολαύσω τη θάλασσα, τον γαλάζιο ουρανό, τις μαγικές βραδιές στη βεράντα μου με κεράκια αναμμένα, παρέα και μουσική.
Πού θα πάει; Δεν είναι στο χέρι του πιά... σήμερα είναι η πρώτη μέρα του Ιουνίου : )
Όπως κάθε εποχή του χρόνου, έτσι και τώρα ήρθε η ώρα για καλοκαιρινό decor & κατασκευές.
Δεν υφίσταται καλοκαίρι χωρίς κοχύλια, αποχρώσεις του μπλέ και... άγκυρες!!
Πρίν λίγες μέρες, στην γιορτή μου, είχα λάβει ένα δεματάκι από την κορούλα μου με περιοδικά διακόσμησης και ένα κουτάκι με αυτοκόλλητες ταινίες για να ... "μεγαλουργήσω"...
(έτσι έγραφε η καρτούλα της)
...
...
...anyway...
Πήρα μπουκαλάκια και βαζάκια που πρίν λίγο είχαν κερί, τα έπλυνα καλά και κόλλησα γύρω τους όποια ταινία μου ταίριαζε καλύτερα.
Έτσι με αυτόν τον τρόπο, έεγιναν καλοκαιρινά μικρά ανθοδοχεία ή βάσεις για κερί.
Εσείς θα φτιάξετε κάτι για το σπίτι;

 Αλήθεια... τόση ώρα που σας γράφω, σας είπα καλό μήνα?
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!


Ας ξεκινήσει ένας μήνας έτσι... τόσο γαλάζιος  τόσο ήρεμος, τόσο γλυκός που να προκαλεί... χαμόγελα σε όλους μας!!!


E.K.♥



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου